صدایت میکنم هر شب، تو هم امشب صدایم کن...
نوشته شده توسط : مهدی موسوی

 

صدایت میکنم هر شب، تو هم امشب صدایم کن...
 تو مغروری غرورت را فقط یک شب فدایم کن
 
 
 
گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم تمام دار و ندارم نگاه توست    اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب، اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب  اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم  تو سیر بخواب    
 
ایـن همـه دل تنـگی بـرای  ِ تـو نیسـت !

بـرای  ِ جـای  ِ خـالی  ِ " دوسـ تـ ت دارم " اسـت ؛ در كلـمات  ِ مـن !


بـرای  ِ " دل نگـرانم " ... بـرای  ِ " دل تنـگم " ... 


بـرای  ِ اشتیـاق دویـدن به سمـت  ِ در ...


بـرای  ِ " منتظـرت بـودم " ... !

 

 

دلتنگی های آدمی را ، باد ترانه ای می خواند
رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه ی برفی به اشکی ناریخته می ماند
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است




:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: